Vara trecută, am rezumat zilele și orele în care cei mai mulți utilizatori sunt disponibili pe diferite rețele de socializare, dar acum sunt disponibile cele mai recente date pentru 2024. Rezumăm rezultatele cercetărilor internaționale, deoarece succesul (sau eșecul) unei postări poate depinde în mare măsură de momentul în care se realizează.
Și în acest an, vă rugăm să rețineți: următoarele sfaturi se bazează pe statistici, dar fiecare profil are un public țintă diferit și, prin urmare, poate varia în ceea ce privește gradul de acoperire. Prin urmare, cel mai important sfat este următorul: urmăriți statisticile profilurilor dumneavoastră și luați următoarele date de cercetare împreună cu propriile statistici!
Când să postați pe Instagram?
Potrivit analizei Hootsuite, activitatea este cea mai mare în orele de dimineață, în jurul orelor 8-9, în special la ora 9:00 în zilele de luni și la ora 8:00 în zilele de joi.
Se pare că oamenii sunt mai predispuși să posteze pe Instagram după ce se trezesc, în timp ce își beau cafeaua sau în drum spre serviciu sau școală.
Când ar trebui să postăm pe TikTok?
Potrivit unui studiu realizat de Sprout Social, vârful de activitate pe TikTok este între orele 14:00 și 18:00.
De ce? Utilizatorii, în majoritate adolescenți și tineri de douăzeci de ani, răsfoiesc videoclipurile după școală sau spre sfârșitul zilei, după muncă, când vor să se relaxeze.
Când să postați pe YouTube?
Potrivit Social Pilot, ar trebui să postați între orele 14 și 16, dar nu pentru că atunci puteți ajunge la cei mai mulți utilizatori.
Acest moment este necesar pentru a vă asigura că în orele cele mai active, între orele 19 și 22, algoritmul YouTube indexează și recomandă deja videoclipurile abonaților și altor potențiali vizitatori.
Când ar trebui să postăm pe Facebook?
Potrivit cercetării Hootsuite, puteți ajunge la cei mai mulți oameni între orele 8 și 12, în diminețile de marți și joi.
În drum spre serviciu, online înainte de a merge la serviciu, în timpul pauzelor de cafea, pauzelor de prânz, după o întâlnire de dimineață – acestea sunt câteva dintre momentele în care se poate posta pe Facebook dimineața și, bineînțeles, se poate intra în contact cu oamenii prin intermediul mesajelor de pe Facebook (sau Messenger).
Când să postezi pe LinkedIn?
Având în vedere că una dintre denumirile LinkedIn este „Facebook la serviciu”, nu este de mirare că utilizatorii sunt mai activi în timpul orelor de lucru.
Potrivit rezumatului Influencer Marketing Hub, este bine să postezi în fiecare zi a săptămânii, între orele 9:00 și 16:00, dar miercurea pare a fi momentul cel mai ideal, oamenii fiind puțin mai activi aici decât în celelalte zile.
Când ar trebui să postăm pe Pinterest?
Pinterest diferă de alte rețele de socializare în multe feluri, cu tendințe foarte diferite în ceea ce privește momentul postărilor. Motivul este că oamenii folosesc această rețea de socializare în principal pentru a aduna inspirație.
Iar colectarea de inspirație nu este un obicei – la propriu – zilnic, așa că Pinterest este cel mai activ în weekend-uri. Iar potrivit analizei CoSchedule, rezultatele sunt cele mai bune atunci când postările sunt publicate între orele 20:00 și 21:00.